Thursday 12 July 2007

Semester pa jobbet

Judith är pa besök och dagarna är underbara. Jag vet att jag alltid pratar om hur ingen kan lata bli att tycka om henne (till och med sa mycket att jag fatt dig, Stéphanie, att tro att hon är nagon slags gudinna trots att ni inte ens träffat varandra), men jag tänker fortsätta ända. Det händer pa nagot sätt alltid dubbel sa mycket konstigt/roligt/annorlunda när hon är här.

Och det bästa med att ha folk pa besök är att det känns som om man själv har semester. Pa kvällarna gar man ut och äter (med J är det lätt, hon har redan alla sina favoritställen som hon maste ga till, sa det gör vi), man träffar folk man inte sett pa jättelänge och drabbas da och da av lite nostalgi...

Igar var vi pa utomhusbio uppe pa Montjuïc. Väldigt trevligt. Ikväll kommer Emiel och imorgon blir det festival!

Förresten sa kommer jag snart att chocka er alla... Vänta bara.

1 comment:

Anonymous said...

Vad är det nu för chock på g...
Sluta hålla oss på sträckbänken sådär jag spricker ju av nyfikenhet.
förlovning, graviditet, du är blivande italienska, Franco flyttar till Hovslätt....? eller vad är det frågan om?

Puss